Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op een aantal veel gestelde vragen

Wat is het proces voor het bestellen van een lijntekening?

Je kunt een bestelling plaatsen via de website of door een DM te sturen op Instagram (@lijntjesvananke).

Op de website is er een keuzemenu, op instagram kun je je wensen doorgeven in een berichtje. Hoeveel personen staan er op de foto, wil je de tekening digitaal, afgedrukt en/of ingelijst ontvangen?  En indien van toepassing kies je een formaat en/of kleur lijst. 

Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je direct je foto uploaden. Ook kun je na het plaatsen van je bestelling je foto('s) in zo goed mogelijke resolutie naar me mailen via hallo@lijntjesvananke.nl

Op de website kies je een van de betaalmethoden, via instagram zal ik je een betaalverzoek sturen. Nadat jouw betaling ontvangen is, ga ik voor je aan de slag. Voordat ik de tekening verstuur, stuur ik je nog een preview en is het mogelijk om enkele aanpassingen door te geven.

Als je nog vragen hebt, kun je altijd contact met me opnemen door een mailtje of DM te sturen.

Wat is de levertijd voor een op maat gemaakte lijntekening?

Alle tekeningen worden op bestelling en met de hand door mij gemaakt. De levertijd is gemiddeld 10 werkdagen, tenzij anders vermeld.

Wil je wijzigingen doorgeven na ontvangst van de preview? Dan kan dat betekenen dat de levertijd verlengd wordt. 

Met spoed een tekening nodig (binnen 5 werkdagen)? Dit is soms mogelijk, afhankelijk van mijn agenda en jouw wensen. Stuur mij een mailtje om even te overleggen. Voor een spoedbestelling reken ik €5 extra.

Is mijn foto geschikt voor een op maat gemaakte lijntekening?

De meeste foto's kan ik voor je omtoveren in een lijntekening, maar sommige bestanden zijn iets minder geschikt. Bijvoorbeeld erg wazige foto's of een screenshot van social media. Het liefst vermijd je foto's van mensen die een tong uitsteken of hun mond wijd open hebben. 

Hoe hoger de resolutie van de foto die je aanlevert, hoe meer details er zichtbaar zijn. Zeker voor een huisportret is een duidelijke, scherpe foto wenselijk.

Heb je twijfels over jouw foto? Stuur me dan een mailtje voordat je je bestelling plaatst. Dan kijk ik graag even met je mee!

Hoe lever ik mijn foto('s) bij je aan?

Dit kan op de productpagina, door een afbeeldinge te uploaden bij 'upload foto'. Je kunt ook een of meerdere foto's bij mij aanleveren door ze naar me te mailen.

Kan ik achteraf betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je bestelt namelijk een op maat gemaakt product. Ik start met tekenen zodra jouw betaling binnen is.

Kan ik een bestelling van een lijntekening annuleren of retourneren?

Wil je je bestelling van een lijntekening annuleren? Dan breng ik 50% van de kosten in rekening voordat je een preview hebt ontvangen. Heb je wel al een preview ontvangen? Dan kan ik helaas geen geld teruggeven. Ik heb er dan immers al tijd ingestoken om voor jou een op maat gemaakte tekening te maken.

Wil je je bestelling retourneren? Dit is helaas niet mogelijk, omdat het om op maat gemaakte producten gaat. Dit staat ook beschreven in de algemene voorwaarden, zie hiervoor artikel 8.

Is er iets mis met jouw bestelling? Laat het me dan weten, dan zoeken we samen naar een passende oplossing!

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?

Ben je niet tevreden met de door jou bestelde wenskaarten? Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Neem dan eerst contact met me op via hallo@lijntjesvananke.nl 

Retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Het is niet mogelijk om lijntekeningen te retourneren, aangezien het hier om maatwerk gaat.

Is er iets mis met je bestelling? Neem dan contact met me op, zodat we naar een passende oplossing kunnen zoeken. 

Kan ik wijzigingen doorgeven nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Ja, dat kan. Voordat ik een tekening naar je opstuur, stuur ik je eerst een preview. Het is dan mogelijk om één keer een bericht te sturen met daarin de door jouw gewenste aanpassingen. Dit mogen dus ook meerdere aanpassingen zijn, zo lang het maar in één mailtje staat. Hier zitten geen extra kosten aan verbonden. 

Wil je toch meermaals wijzigingen doorgeven? Dan reken ik €5 meerkosten. Deze kunnen worden voldaan middels een betaalverzoek.

Liever andere wijzigingen, zoals bijvoorbeeld een ander formaat? Dat is in sommige gevallen nog mogelijk. Stuur me dan een berichtje!  Indien de prijs hierdoor verandert, stuur ik je een betaalverzoek.

Kan mijn bestelling worden ingepakt?

Ingelijste tekeningen worden altijd feestelijk verpakt. 

Afdrukken op A5- en A4-formaat worden netjes verpakt in vloeipapier, grotere afdrukken worden opgerold en in een koker verzonden.

Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. 

Hoe zit het met de verzending?

Verzendkosten voor brievenbuspakketjes bedragen €4,95 en voor pakketpost €6,95.

Verzendkosten naar België bedragen €9,-

Alle bestellingen worden verstuurd met DHL. Je ontvangt altijd een track & trace code, zodat je je bestelling kunt volgen.

 

Vakantie

Tijdens afwezigheid in verband met vakantie worden géén bestellingen verwerkt. Deze worden opgepakt na de vakantie, op volgorde van binnenkomst.

Vakantie wordt tijdig gecommuniceerd via de website en social media kanalen. 

Zomervakantie 2024: Als je je bestelling plaatst vóór 7 juli, wordt deze nog verwerkt voor mijn vakantie. Ik ben afwezig in verband met vakantie van 13 t/m 28 juli.

 

Mijn vraag staat er niet bij

Geen antwoord kunnen vinden op jouw vragen? Ik help je graag! Neem daarvoor contact met me op door een mailtje te sturen naar hallo@lijntjesvananke.nl